Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 Snurfen - 24. May 2008 kl. 14:07 *  IP
Advarsel: MGP-Limited Service Group

Jeg handlet en golftralle (3 RAD golf trolley) fra denne leverandøren på ebay.

Etter at betalingen var gjort, ville han (Sales manager) ha 15 EURO ekstra for tollbehandling. Jeg nektet å betale dette, og han godtok dette.

Shipping tok mer enn 3 uker fra Tyskland.
Jeg fikk til slutt trallen, men den hadde feil farge.

Da jeg ga MGP-Limited (merk navnet!)Service Group negativ feedback på ebay, fikk jeg følgende melding i en mail (og dette er kopiert direkte fra e-posten):

"Ok dickhead, how the fuck do i know who is going to buy the fucking trolley? it say in the information that you should ask for the shipping cost, but obviously you stupid fucker cannot read. We told you the fucking shipping cost, but you started to fucking cry like a big fat baby. so we felt sorry for the stupid norwegian cunt, and said maybe the fucker isnt a bad idiot after all.

So in futurte just buy your items from others and not from anywhere near us. You are not welcome.

and we hope the trolley breaks and then you have a bigger problem,. also i wish you die of Cancer.

FUCK YOU"

Trallen, som jeg prøvet for første gang i dag, var ok, men bremsesystemet gikk i stykker med det samme da jeg glemte løsne bremsen når jeg skulle gå videre!

Vel, herved er dere advart!


 Gulber (24. May 2008 17:56) *  IP
Ja dette var i drøyeste laget. vil nok ikke kjøpe noe der.


 Bulldog (24. May 2008 19:11) *  IP
Se lengre ned på debatt listen "ebay advarsel", søk ctrl-F
Du kan sende en klage til ebay og paypal. DVS en dispute.
Hvis du betalte med kredittkort så kan du klage til de også.
Ekstremt dårlig service fra dem sin side



 Stian (24. May 2008 19:52) *  IP
Hva med å sende en kopi av den mailen til ebay også? Ebay er sikkert interresert i å huke tak i folk som gir et negativt bilde som dette.



 Snurfen (24. May 2008 20:51) *  IP
Hei!
Jeg har forsøkt å finne en e-postadresse til ebay, men det lar seg ikke gjøre. Har kun fått til en follow-up til min første feedback. Stygge ord er ikke tillatt i feedback, men jeg fikk i alle fall frem poenget. Vet ikke om ebay har gjort noe med det.

NB: Det skal sies at jeg (høflig) forsøkte å gi ham noen råd om å lære seg hvordan ting skal fungere på ebay (alle opplysninger om shippingkostnader må synes etc.). Da han skrev at lang shippingtid var på grunn av stor avstand, og da ba jeg ham om å lære litt geografi. Jeg kan ha brukt ordet "idiot" en gang. Vel, vel ...



 Negativ feedback (25. May 2008 18:02) *  IP
er ikke bra og sannsynligvis noe ett firma absolutt ikke ønsker. Så om du som kjøper istedet for å prøve å finne en grei løsning legger inn negativ feedback skjønner jeg godt at selger tilter.


 Snurfen (25. May 2008 18:20) *  IP
Hei Negativ feedback!
Hvis en selger ikke gjør jobben skikkelig, bør man gi negativ feedback! Jeg er kunde, og skal håndteres på en skikkelig måte! Klarer ikke selgeren det, bør han skvises ut av markedet fortest mulig!

Denne selgeren krevet jo mer i fraktkostnader enn det annonsen fortalte! Jeg hadde betalt det jeg skulle allerede! Det er lureri med skjulte kostnader, og slike selgere (svindlere) kan man ikke ha dersom ebay skal fungere som et sikkert og troverdig marked!



 Stian (25. May 2008 21:56) *  IP
Poenget med hele feedback systemet er at andre potensielle kjøpere skal føle seg trygge ved å handle.Jeg vil heller se negativ feedback og styre unna enn å ikke vite at alle problemer blir løst på bakrommet.


 Christian Furu (25. May 2008 22:08) *  IP
Her er negativ feedback brukt akkurat slik det skal på ebay. Altfor mange vrir seg unna. Mange med dårlig service og uærlige hensikter som har altfor god feedback. Den nye ordningen der selgere ikke kan legge igjen negativ feedback er sikkert ikke så populær. Nå er det altså kun kjøpere som kan gi negativ. Når jeg tenker etter så er jeg ikke helt sikker på om dette er innført eller om det kommer snart...... Uansett, helt korrekt oppførsel av deg Snurfen.

Du finner ingen email adresse til ebay. Du må bruke kontaktsidene deres med ferdige maler. Tror ikke det er noe poeng i å gå videre med dette. Den negative er nok.



 Scott Cameron (25. May 2008 23:10) *  IP
Dette er helt utrolig Snurfen. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg faen meg dratt til Tyskland og stukket han med en HIV sprøyte.

Kontakt Ebay og send mailen du fikk videre. Gjør alt som er mulig for at rasshølet taper penger. Dette går virkelig ikke an.



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser









ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt: ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72