Guggen - 26. Sep 2006 kl. 08:41 *IP Grønt kort til Hvitt kort
En bekjent driver å samler runder for å komme seg inn på det hvite kortet. Stemmer det at han kan nøye seg med å gå 1 runde på ni-hulls baner, for så å legge til 18 p for de siste ni hullene. Vet at dette holder for nedskriving i hcp kategori 5, men gjelder det også når man skal fra grønt til hvitt?
Solskinnsgolferen (26. Sep 2006 08:49) *IP
Såvidt jeg har forstått regelverket er dette helt i orden ja.
RE (26. Sep 2006 09:18) *IP
Ja dette stemmer. Man kan også bestemme seg for å gå første eller siste 9 på en 18 hullsbane og legge til 18p.
Guggen (26. Sep 2006 10:34) *IP
Men er fortsatt slik at man må ha 2 runder i buffersonen + 1 runde med 36 eller mer?