Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 Karl-Fredrik - 05. Nov 2010 kl. 12:46 *  IP
Figc

Var nettopp innom Fornebu en tur og prøvde meg på det nye Track Man systemet der.
Må si jeg ble mektig imponert.
Dem har satt opp 4 Track Mans ved siden av hverandre som måler alt du kan tenke deg!
Ikke nok med det, det er også målt til flagg og diverse på Rangen der.
Fikk ved siden av en egen profil som vil si at jeg kan logge meg på hjemmeisden dems og se på mine egne statistikker osv, det er også satt opp ranking til dem diverse målene på Fornebu som kommer opp på hjemmesiden!
Nå ble plutselig innesesongen en fryd :=)
 Fooore (08. Nov 2010 09:06) *  IP
Er det samme greia som det som var på Myrens tidligere? Eller noe helt annet?
Må man booke det i forkant eller førstemann til mølla?



 steven (08. Nov 2010 23:11) *  IP
Er det de samme gamle eldgamle ballene der ute ?
Kipt om de ikke sørger for nye rangeballer, de subber inn flere millioner, i overskudd....



 Birdie07 (09. Nov 2010 10:28) *  IP
Yes. Var der i går og kan bekrefte at ballene fortsatt er de samme. De bør helt klart skaffe nye baller snarest.


 Key (09. Nov 2010 15:51) *  IP
nei, dem subber ikke inn overskudd.


 Pepper (09. Nov 2010 16:09) *  IP
De gikk underskudd med vel 1 mill i 2009 og hadde negativ egenkapital ved årsskiftet ifølge Brønnøysund, men forventet å ha positiv egenkapial igjen våren 2010. Vi får håpe det gikk som forventet, og at sommeraktiviteter bidrar til et overskudd i år. Uansett får vi håpe de snart ser seg i stand til å kjøpe nye rangeballer.


 steven (10. Nov 2010 23:51) *  IP
Med kø fra dec til april, og en ballmaskin som går varm, kan jeg ikke fatte at de ikke tjener penger. Tror jeg ikke noe på...


 ??? (11. Nov 2010 09:13) *  IP
Jo, det tror jeg steven. Det ligger betydelige midler i investering, som skal betales ned, Heldigvis for Forebu så er det lave rentekostnader (jeg forutsetter at det er lånefinansiert)
Steven regner med at du tenker på driftskostnadene - det MÅ gå betydelig overskudd hvis ikke så er det snart game over.
Håper det lar seg gjøre å fortsette i mange år, men det er klart nyvitaliseringer trengs med jevne mellomrom.



 steven (11. Nov 2010 23:51) *  IP
Vel, jeg har ikke tilgang til deres faktiske inntekter eller utgifter, selvfølgelig... Men vær klar over at det er en viss forskjell mellom hva regnskapet viser og hva som ligger under madrassen. Hvis man ikke kan tjene penger på FIGC, er man dårlig til business. Det er kø hver bidige dag hele vinteren, ballmaskinen går kontinuerlig, hele dagen. Simulatorene er fullbooket. Come on.


 Nicolai (12. Nov 2010 13:06) *  IP
Har de klart å lage noe slags køsystem der?
Sluttet å dra dit etter å ha stått i kø i over en halv time noen ganger.

Tilfeldig hvilken matte man stiller seg bak, og umulig å vite hvor lenge man må vente før matta blir ledig. Ikke kan man gå noe sted å slappe av mens man venter heller, for da kan noen andre komme å ta over plassen...



 Pepper (12. Nov 2010 13:25) *  IP
Enig, den håpløse venteordningen er kjip. Det er ganske guffent å stå i kø ved et par matter en stund for så å se at en annen kommer rett inn fra parkeringsplassen og får en plass litt bortenfor hos en som allikevel valgte å gi seg da til tross for at han sa noe annet da jeg kom.

Jeg står heller ikke i kø der lenger, jeg blir bare irritert.



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser









ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt: ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72