Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 kåre Knotten - 01. Oct 2011 kl. 23:08 *  IP
Velkomst

Jeg har spilt golf mange steder i sommer. Bestandig har jeg blitt mottatt aven hyggelig person i proshoppen. Ofte avgjørende for om man får lyst tilkomme tilbake. Gjerne ta en matbit/kaffe etter runden og se hva man har som frister i proshoppen. Torsdag 29. september var vi to som hadde lyst til å prøve Miklagard, en bane vi hadde hørt mye om og som vi gledet oss veldig å teste. Min kamerat hadde kjøpt endagmedlemskap og jeg booket oss inn i golfboks. Da vi kom inn i proshoppen for å registrere oss, ble vi møtt av en bak disken som ikke helt hadde dagen. Han var tydelig irritert over at vi avbrøt et eller annet han satt og så på nett. I det vi leverte billettene, fikk vi klar beskjed; "For å bruke disse må vi ringe og ikke bestille i golfboks. Hadde vi gjort dette neste år, ville han avvist oss, men vi skulle få spille siden banen ikke var fullbooket". Miklagard var ellers en fin opplevelse. Nydelig bane og hyggelig banemanskap. Vi avsluttet en fin runde på terrassen med god mat fra resturanten og kokken var hyggelig og veldig serviceminded.
 golffreak (02. Oct 2011 12:42) *  IP
Veldig synd, både at det skal være sånne unødvendige "regler" for noe så enkelt som et dagskort. Hvorfor kan man ikke booke i golfbox, det er jo bare en verdikupong som skal leveres istedetfor cash/kortbet? Det bør Mikla se på, for når man har kjøpt en relativt dyr dagsbillett så skal man ikke bli møtt med at "OK, du skal få spille likevel fordi vi er snille mot deg...". Uansett hva vedkommende satt med, så skal man alltid ta hyggelig imot alle som kommer inn. Det har med vanlig folkeskikk og naturligvis god kundebehandling å gjøre. Alle kan ha en dårlig dag, men jobber man i serviceyrker så må man ha evnen til å legge det litt bak seg i kontakt med kunder. Det er jo sannsynligvis den aller viktigste egenskapen når de skal ansette folk i denne typen jobber (og ikke golfhcp e.l.). Skal heller ikke være over-hyggelig eller veldig "pushy" hvis du bare ser på en putter eller noe heller da..

Har aldri opplevd det samme på Mikla og har vært der en del ganger (ikke medlem), så tror du har vært veldig uheldig. Spesielt proen, Christian, virker å alltid være å være veldig blid!



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser









ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt: ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72