Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 Pølse med brød - 23. Apr 2009 kl. 15:15 *  IP
Regelspørsmål - Hilton Head

Jeg så keddien eller caddyen som vi sier på østkanten, til Brian Gay sope linjen med et håndkle i helgens turnering. Er dette greit?

Hvordan kan caddyen kontrollere at han ikke jevner ut spikemarks når han bruker et vått håndkle som sopekvast på denne måten?

Dette må være helt i grenseland? eller...
 lp (23. Apr 2009 19:31) *  IP
Ja, det kan man sagtens spørre seg om...

Men, regel 16-1a tillater slikt hvis man ikke presser ned andre ting. Og, hvis det var et spike mark der, så hadde nok ikke caddien gjort det på den måten.

Se også Dec 16-1a/8...



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser









ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt: ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72