Pikegolf - 02. Jun 2008 kl. 12:26 *IP Regelspørsmål
Vi var noen venninner og spilte på Meland golfklubb i går. Alle er rimelig ferske i denne sporten. Har tatt alle kurs og lest regler så godt vi kan, men er en ting vi ikke kan finne. Havner man i vannhinder eller sidevannhinder, kan man da slå ballen fra hinderet uten å få straffeslag?
SG (02. Jun 2008 12:41) *IP
Ja, det kan man. Husk bare på at det ikke er lov å grunne køllen før man slår i hinder.
Annonser
ANNONSÉR
på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt:
ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72