Leserbrev Golfbutikken Golfreiser Golfutstyr Smånotiser Ukens turneringer Lær om golf
Meny
Norske/svenske baner
Innendørsgolf
Golf på Internet

Vitser

Profesjonell golf
Ukens golftips
Golf på TV
ARKIVET
Golfaksjebørsen
Tilbake til første side
 
Sitatet

It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.

Muhammad Ali

Tilbake til første side
 
Innlegg


Tilbake til innleggsoversikten   Tilbake til første side   Søk på GOLFSIDEN Les mer  

Her kan du legge inn:
nytt innlegg
 tak, oslo - 15. Apr 2008 kl. 12:16 *  IP
Toppen av kjip markedsføring

Tror det var Uppard og Lloyds som hadde fått klemt inn opptil flere sider med annonser i det siste Norsk Golf.
Det er sikkert mange bra ting med disse pro-shoppene, men det var en ting som luktet smålighet lang vei.
De annonserer en Foot-Joy sko som skal koste 1495,- Hva tidligere pris har vært står det jo ingen ting om, men det skal da visst være et fantastisk tilbud.
Et par sider lengre bak reklamerer de med at de tar dine gamle golfsko inn i bytte for kr 300.- Med bittesmå skrift litt lenger ned på siden har de da selvfølgelig tatt forbehold om at skal du få noe for dine gamle sko må du kjøpe nye sko for minst 1500,-
Hvis man kjøper ekstra lisser for kr 5,- får man 300 for sine gamle sko da eller??

 Fooore (15. Apr 2008 12:29) *  IP
Jeg leste sidene og hadde ikke noe problem med budskapet. Så får hver enkelt vurdere hva en selv gjør.



Svar:
(Felter merket med * må fylles ut.)
Navn *
E-post
Innlegg *
(Useriøse, krenkende eller støtende innlegg, kan bli fjernet.)
 Tilbake til innleggsoversikten      (Her bruker du kun ett nick!)

 
 
Annonser









ANNONSÉR på Golfsiden - mer for pengene!
Interessert? Kontakt: ar@golfsiden.com
Tlf: 900 900 72